Այ­­­սօր Ինչպէ՞ս Լռու­­­թեամբ Ըն­­­դունիս

1105sevan

ՍԵՒԱՆ ՏԷՅԻՐՄԵՆՃԵԱՆ

 

Այ­­­սօր ինչպէ՞ս լռու­­­թեամբ ըն­­­դունիս բան­­­տարկու­­­թիւնը փոր­­­ձա­­­­­­­ռու լրագ­­­րող Այ­­­տըն Էն­­­կի­­­­­­­նի՝ մէ­­­կը, որ Հրան­­­դին նա­­­հատա­­­կու­­­թե­­­­­­­նէն ետք ալ շա­­­րու­­­նա­­­­­­­կած էր ձեռք մեկ­­­նել, օժան­­­դա­­­­­­­կել քե­­­զի, «Ակօս»ին մի­­­ջոցով։ Հա՞պա լրագ­­­րող Քատ­­­րի Կիւրսե­­­լը, որ Ծի­­­ծեռ­­­նա­­­­­­­կաբեր­­­դի յու­­­շարձա­­­նը բարձրա­­­ցած ու յար­­­գանքի իր տուր­­­քը մա­­­տու­­­ցած էր Մեծ Եղեռ­­­նի զո­­­հերու յի­­­շատա­­­կին։ «Մեր հայ եղ­­­բայրնե­­­րը, հայ ժո­­­ղովուրդը ան­­­մո­­­­­­­ռուկ ծա­­­ղիկը գոր­­­ծա­­­­­­­ծեր են՝ որ­­­պէսզի ապ­­­րուած ցա­­­ւերը, ցե­­­ղաս­­­պա­­­­­­­նու­­­թիւնը, կո­­­րուստնե­­­րը չմոռ­­­ցուին։ Մենք եր­­­բեք չենք մոռ­­­ցած ու պի­­­տի չմոռ­­­նանք ալ։ Մեր հո­­­գիի խոր­­­քը կ՚ապ­­­րինք այս ցա­­­ւը, այս կո­­­տորա­­­ծը, այս ցե­­­ղաս­­­պա­­­­­­­նու­­­թեան հե­­­տեւան­­­քով ստեղ­­­ծուած ող­­­բերգու­­­թիւնը»։ Տի­­­յար­­­պե­­­­­­­քիրի քա­­­ղաքա­­­պետ Կիւլթան Քը­­­շանա­­­քի խօս­­­քերն են՝ Ցե­­­ղաս­­­պա­­­­­­­նու­­­1105sevanթեան 100-ամեակի ոգե­­­կոչ­­­ման առ­­­թիւ Տի­­­յար­­­պե­­­­­­­քիրի մէջ կա­­­յացած սգա­­­հան­­­դէ­­­­­­­սին։ Հի­­­մա բան­­­տարկուած է, հե­­­ռացուած պաշ­­­տօ­­­­­­­նէն, ուր կո­­­չուած էր տի­­­յար­­­պե­­­­­­­քիր­­­ցի­­­­­­­ներու 55 առ հա­­­րիւ­­­րի քուէով։ Ար­­­ժա­­­­­­­նի չէ՞ ու­­­շադրու­­­թեանդ, հե­­­տաքրքրու­­­թեանդ։ Կամ ար­­­ձա­­­­­­­կագիր Աս­­­լը Էր­­­տո­­­­­­­ղա՞նը, որու մէկ յօ­­­դուա­­­ծը թարգմա­­­նած ու տպած էի՝ ցոյց տա­­­լու հա­­­մար մար­­­դա­­­­­­­սիրա­­­կան իր կե­­­ցուած­­­քը նաեւ Մեծ Եղեռ­­­նի զո­­­հերուն առ­­­ջեւ՝ մտա­­­ծելով, թէ թե­­­րեւս կը թրթռաց­­­նեմ հե­­­տաքրքրու­­­թեանդ ջի­­­ղը։ Եւ դեռ Նե­­­պիլ Էօզ­­­կենթիւրքը, Ճան Տիւնտա­­­րը, Նեճ­­­մի­­­­­­­յէ Ալ­­­փա­­­­­­­յը, Ալ­­­թան եղ­­­բայրնե­­­րը, միւսնե­­­րը, մար­­­դիկ, որոնք այս բարդ հա­­­սարա­­­կու­­­թեան լու­­­սա­­­­­­­տու­­­ներն են։ Եւ հի­­­մա բան­­­տարկուած են կամ բան­­­տարկուելու սպառ­­­նա­­­­­­­լիքին տակ կը գտնուին։

Չե՞ս կար­­­ծեր, այս ճնշումնե­­­րը նաեւ քե­­­զի կը վե­­­րաբե­­­րին։ Եր­­­կուու­­­թիւնը ո՛չ թէ ան­­­տարբե­­­րու­­­թեան, այլ յար­­­մա­­­­­­­րուո­­­ղակա­­­նու­­­թեան կ՚առաջ­­­նորդէ քեզ։ Եւ վաղ թէ ուշ այս խա­­­ւարը քեզ ալ պի­­­տի պա­­­տէ ու այն ժա­­­մանակ խօ­­­սելու կամ բո­­­ղոքե­­­լու առիթ եր­­­բեք պի­­­տի չու­­­նե­­­­­­­նաս։

Նաեւ սփիւռքա­­­հայե­­­րուն է խօսքս։ Կը սի­­­րէք Թուրքիա գալ, այ­­­ցե­­­­­­­լել մեր հայ­­­րե­­­­­­­նի բնա­­­կավայ­­­րը, յու­­­շարձան­­­նե­­­­­­­րը, որոնք դեռ կան­­­գուն են, ցու­­­ցա­­­­­­­հան­­­դէսներ, հա­­­մերգներ սար­­­քել այստեղ, հա­­­մագոր­­­ծակցիլ տե­­­ղացի արուես­­­տա­­­­­­­գէտ­­­նե­­­­­­­րուն, մտա­­­ւորա­­­կան­­­նե­­­­­­­րուն հետ։ Ուժ կու տաք մե­­­զի այս կեր­­­պով։ Սա­­­կայն այ­­­սօր վտան­­­գուած են այն բո­­­լոր վայ­­րե­­­րը, ուր կ՚այ­­ցե­­­լէք, այն բո­­լոր ան­­ձե­­­րը, զոր կը սի­­րէք եւ որոնց հետ կը հա­մագոր­ծակցիք։

Ձայն մը… Պզտիկ նե­ցուկ մը։

Գո­նէ ըսե­լու հա­մար, թէ չէք ըն­դունիր կա­տարուած անար­դա­րու­թիւննե­րը։

Գո­նէ յա­ջորդ սե­րունդնե­րը գիտ­նան, որ յան­ցա­կիցը, ըն­դունո­ղը, վա­ւերաց­նո­ղը չէիք կա­տարուած­նե­րուն։

 

 

Authors

Discussion Policy

Comments are welcomed and encouraged. Though you are fully responsible for the content you post, comments that include profanity, personal attacks or other inappropriate material will not be permitted. Asbarez reserves the right to block users who violate any of our posting standards and policies.

*

Top