Karabakh Statement Distorted on Television

A statement released by the Information and Press Department of Nagorno-Karabakh on Wednesday claimed that–on Monday–Armenia’s "Lraper" television news service reported a distorted version of the official statement released on that same day by the Nagorno-Karabakh government. Lraper aired a summarized version of the text–with significant contextual alterations which resulted in substantial changes in the meaning of the statement.

The Press Department statement explained that Lraper is televised nationwide and has potential to shape the nation’s opinion. The statement condemned Lraper for violating media ethics–as well as harming media in both Armenian countries.


Related posts

Discussion Policy

Comments are welcomed and encouraged. Though you are fully responsible for the content you post, comments that include profanity, personal attacks or other inappropriate material will not be permitted. Asbarez reserves the right to block users who violate any of our posting standards and policies.